C C C C A+ A A- X

Конкурс за заемане на една свободна щатна бройка за съдебен служител на длъжност „Съдебен деловодител“ – служба „Специализирана администрация“

Дата на публикуване 26 юни 2020 Последна редакция 20 април 2021 Кариери Отпечатай

ОБЯВЛЕНИЕ

 

АДМИНИСТРАТИВЕН СЪД – РАЗГРАД на основание чл. 93, ал. 1, т. 7, във връзка с чл. 343, ал. 1 от Закона за съдебната власт, чл. 138, ал. 1 и чл. 140, ал. 1 от Правилника за администрацията в съдилищата и в съответствие с разпоредбите на чл. 89 – 96 от Кодекса на труда и Заповед № РД-08/045 от 22.06.2020 г. на председателя на съда обявява конкурс за заемане на една свободна щатна бройка за съдебен служител на длъжност „Съдебен деловодител“ – служба „Специализирана администрация“.

I. Описание на длъжността:
        Окомплектова образуваните и разпределени на съдия-докладчик входящи документи; извършва вписвания в съответните деловодни книги; изготвя списък за призовките, изпраща призовките, изготвени по образец, и съобщенията по делата с изключение на тези по отложените дела; подрежда и докладва на съдията-докладчик новопостъпили документи към висящите дела; изпълнява разпорежданията на съда, поставени в закрити и разпоредителни заседания; следи за изтичане на процесуалните срокове, представя делата на съдиите-докладчици и изпълнява техните указания; организира и поддържа подреждането на делата в деловодството; вписва данни по движението на делата ръчно и в автоматизираната деловодна програма, предоставя справки по делата, изпълнява и други дейности, указани в ПАС и възложени от административния ръководител на съда или от административния секретар.

II. Минималните и специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
         1. На обявената длъжност може да бъде назначено лице, което:
- е български гражданин, гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;- е навършило пълнолетие;
- не е поставено под запрещение;
- не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
- не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- не е в йерархическа връзка на ръководство и контрол със съпруг или съпруга, с лице, с което е във фактическо съжителство, с роднина по права линия без ограничения, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до четвърта степен включително;
- не е едноличен търговец, неограничено отговорен съдружник в търговско дружество, управител, търговски пълномощник, търговски представител, прокурист, търговски посредник, ликвидатор или синдик, член на орган на управление или контрол на търговско дружество или кооперация;
- не е съветник в общински съвет;
- не заема ръководна или контролна длъжност в политическа партия;
- не работи по трудово правоотношение при друг работодател, освен като преподавател във висше училище;
- не е адвокат, нотариус, частен съдебен изпълнител или упражнява друга свободна професия;

         2. Минимални изисквания – минимална степен на завършено образование – средно.
         3. Специфични изисквания - отлични компютърни и организационни умения; отлични познания по стилистика, правопис, граматика и пунктуация; отлични познания по общи деловодни техники и съвременни офис процедури; отлично познаване на съдебните документи и значението им за съдебната система, както и познания по приемане, предаване и съхраняване на съдебна документация; умения за работа с граждани; умения за изразяване на информация - писмено и устно; комуникативност, организираност, самодисциплина и лоялност; способност за работа под напрежение; умения за работа в екип; мотивация за работа в съдебната система.

III. Минимален размер на основното трудово възнаграждение:
Съгласно Класификатора на длъжностите в администрацията на съдилищата, минималният размер на основното месечно възнаграждение за длъжността „съдебен деловодител“ е 752 лв. и за V ранг – 25 лв.

IV. Начин на провеждане на конкурса:
Конкурсът се провежда от комисия, като същият преминава през три етапа:
         Първи етап – по документи - разглеждане на постъпилите заявления и допускане до втори етап от конкурса.
Комисията съставя списъци на допуснатите до втори етап и на недопуснатите кандидати. В списъка на недопуснатите до конкурса кандидати се посочват основанията за недопускането им. Двата списъка се публикуват на интернет страницата на съда и на информационното табло на партерния етаж на съда. В списъка на допуснатите кандидати се посочва датата на провеждане на втория етап от конкурса, която не може да бъде по-рано от 14 /четиринадесет/ дни от изнасянето на списъка, началният час и мястото на провеждането му.
Недопуснатите кандидати могат да подадат жалба до административния ръководител на Административен съд - Разград в седемдневен срок от обявяването на списъците. Административният ръководител на съда се произнася окончателно в тридневен срок. Жалбата не спира конкурсната процедура.
         Втори етап – практически и теоретичен изпит на одобрените кандидати. Проверяват се уменията на кандидатите по т. 3., както и теоретичните им познания по ЗСВ - Глава осемнадесета – Администрация на органите на съдената власт; ГПК - Глава шеста - Съобщения и призовки, АПК – чл. 137 и чл. 138, Правилника за администрацията в съдилищата, Етичния кодекс на съдебните служители и длъжностната характеристика за длъжността „Съдебен деловодител“.
         Трети етап – събеседване с класираните на първите три места кандидати.
Оценяването на кандидатите ще се извърши в съответствие с одобрена от комисията по провеждане на конкурса методика.
Протоколът с крайното класиране се съставя и се представя на административния ръководител на съда в 3–дневен срок от приключването на конкурса. Протоколът се обявява и на интернет страницата на съда.

V. Необходими документи за участие в конкурса:
Кандидатите подават лично или чрез пълномощник писмено заявление (по образец) за участие в конкурса.
Към заявлението за участие в конкурса се прилагат следните документи:
         1. Подробна автобиография – европейски формат;
         2. Диплома за завършено образование - копие, заверено от кандидата;
         3. Копия от документи, удостоверяващи трудов стаж и професионален опит – трудова, служебна или осигурителна книжка (при наличие на такива), заверени от кандидата;
         4. Медицинско удостоверение - оригинал, издадено в резултат на извършен медицински преглед, че лицето не се води на учет и не страда от психическо заболяване;
         5. Медицинско свидетелство за постъпване на работа - оригинал;
         6. Декларация по чл. 340а, ал. 1 от ЗСВ (по образец);
         7. Декларация по чл. 340а, ал. 2 от ЗСВ (по образец);
         8. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността, по преценка на кандидата;
         9. Подписано от кандидата „Известие до кандидатите, подаващи документи за участие в конкурс за обявени свободни работни места в Административен съд – Разград, в съответствие с общия регламент за защита на данните (Регламент 2016/679)“, по образец.
Оригиналите на документите да се представят за справка на приемащото документите лице.
Документите следва да бъдат окомплектовани в посочената по-горе последователност.
От кандидата не се изисква представянето на свидетелство за съдимост, същото ще бъде получено служебно по електронен път от Министерство на правосъдието. При неиздаване на електронно свидетелство за съдимост от Министерство на правосъдието, от кандидатите ще бъде изискано да представят такова, издадено по общоустановения ред.
Образците на изискуемите документи – Заявление за участие в конкурса, Декларация по чл. 340а, ал. 1 от ЗСВ, декларация по чл. 340а, ал. 2 от ЗСВ, формуляр на „Известие до кандидатите, подаващи документи за участие в конкурс за обявени свободни работни места в Административен съд – Разград, в съответствие с общия регламент за защита на данните (Регламент 2016/679)“ и длъжностна характеристика за конкурсната длъжност се предоставят на кандидатите от административния секретар или от интернет страницата на съда https://razgrad-adms.justice.bg/bg, раздел „Пресцентър“ - секция „Обяви и конкурси“.

VI. Място и срок за подаване на документите:
• Административен съд – Разград, бул. „Бели Лом“ № 33, партерен етаж, служба „Регистратура“, стая 112 в рамките на работното време от 8.30 ч. до 17.00 ч.
• Съгласно чл. 91, ал. 2, т. 3 от Кодекса на труда – в тридесетдневен срок, считано от деня, следващ деня на публикуване на обявлението за конкурса във вестник „Екип 7“ и на интернет страницата на съда.
         За повече информация кандидатите могат да се обръщат на телефон 084/66 24 29 – административен секретар.
Всички съобщения и информация, свързани с конкурса, ще се обявяват на интернет страницата на Административен съд - Разград https://razgrad-adms.justice.bg/bg, раздел „Пресцентър“ - секция „Обяви и конкурси“, както и чрез поставянето им на подходящо общодостъпно място в сградата на съда.

Обявлението е публикувано във вестник „Екип 7“, бр. 70 от 26.06.2020 г.

 

Документи за изтегляне:

Заявление за участие в конкурс
Длъжностна характеристика
Декларация по чл. 340а, ал. 1 от ЗСВ
Декларация за липса на обстоятелства по чл. 340а, ал. 2 от ЗСВ
Формуляр на „Известие до кандидатите, подаващи документи за участие в конкурс за обявени свободни работни места в Административен съд – Разград, в съответствие с общия регламент за защита на данните (Регламент 2016/679)“

Свързани файлове

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация